Güney Kıbrıs'ta artan şap vakalarına yanıt olarak Rum hükümeti, asker ve polisleri sahaya gönderdi. Karantina noktaları ve hijyen kampanyalarıyla hastalığın yayılması önlenmeye çalışılıyor.