Veteriner Dairesi, küçükbaş hayvan sahiplerine 30 Haziran’a kadar hayvanlarını kaydetme zorunluluğu getirdi. Üreticilerin eksiksiz bildirim yapması, olası cezalar ve hizmet kısıtlamalarından kaçınmak için kritik.