Kıbrıs Türk Eczacılar Birliği Başkanı Umut Öksüz, 4 Haziran'da Nevşehir'de düzenlenen TEB 45. Dönem Merkez Heyeti 1. Bölgelerarası Toplantısına katıldı. Toplantıda iki birliğin iş birliği ve mesleki standartlar ele alındı.