İtalya’da nükleer enerjiye dönüşü sağlayacak yasa tasarısı, Temsilciler Meclisi’nde 155 oyla kabul edildi ve Senato’ya gönderildi. Bakan Pichetto Fratin, yıl sonuna kadar uygulama kararnamelerinin hazır olacağını belirtti. Tasarı, 2034‑2035 yıllarında ilk reaktörlerin faaliyete geçmesini hedefliyor.