Lefkoşa’da 4 Haziran’da Güney Kıbrıs, Birleşmiş Milletler’in Stockholm Bildirgesi’ni imzalayarak sürdürülebilir kalkınma ve insan hakları taahhüdünü resmileştirdi. Detaylar abone okuyuculara özel.